Sunday, November 14, 2010

selesai suatu perjuangan... menunggu langkah seterusnya...

salam.....



ucapan pertamaku... ALHAMDULILLAH... ALHAMDULILLAH.... ALLAHUAKBAR....

perjuangan pertamaku sbg pelajar ijazah usai sudah 2 jam dari waktu aku mngetuk skrg....

biar susah,

biar payah,

biar penat,

biar seksa

mnghadapinya selama hampir 3 mnggu...maka dpt aku mrehatkan sbentar mata dan otakku... namun ia bkn bererti berehat juga tugas utamaku..... iaitu sbg HAMBA ALLAH....

semoga ALLAH sntiasa mndekatkn diriku pdmu....



oh!!! dah tamat exam bermakna masa untuk aku pulang ke rumah... hermph... bkn jauh sgt cik HALIMAH ooi.... 1 jam pon x smpi.. jd jgn brangn mcm nak balik KL ye... huhu...

ALHAMDULILLAH... rumah y dekat dgn universiti pon slalu trindu2 nak balik...



tp kan... bila nak balik ni plak... rasa cam malas je nak gerak mninggalkan kolej kediamanku y indah permai... dgn roomate y semuanya meriah2... dan ceria2... belaka... dah pasti mnggamit rindu dan knangan y tidak mngkin akn dilupakan kami semua...



1. ana

2. bella

3. jannah

4. qiela

5. sai

6. yien

7. syira

8. sabar

9. ieka

10. mestinya aku la!!!



muga2 kami akn saling dibawah lembayung ukhuwah sejati fillah abadan abada... amin..

dan sambil mngetuk ni.. pastinya aku juga sebuk mngemas bilikku ini supaya bersih dan kemas... (x yah la kna denda nnt kan...)



ok.. mudah2an... selepas ini aku blehlah plang dgn hati yang lapang...

seterusnya.. apakah langkah y akn kuambil???

slalunya... org kata bdak kalo lek asrama ni satu je die suka buat........



TIDO!! kan2??



erm... mngkin kot... tp rasanya aku akn sibuk dgn si kenit tu... sapa lg adik aku y bongsu tula...

nak lelap mata kejap pon x leh...

"ngah, jom maen.... ngah, jom tengok citer mr. bean.... ngah, jom mkn... ngah, jom nengok citer masked rider... dll"

erm... nak wat camne.. da last.. kna la gak layan.. kang majuk... lg susah mintak air kotak plak...

haha...



ok.. ape lg langkah y leh diambil??? oh... esok aku de taklimat paralimpiad sempena sukma ritu y kat melaka... erm... cemane ek?? aku x pnah jumpa atlit paralimpiad live.... so nnt nengok la sndirik... mngkin dptla mnginsafi diri.. yelh dlm kcacatn ade plak smgt utk b'sukan.. hebat....



ok.... sampai sini saje... nnt ketuk lg.. nak balik umah.... nak ikut??? sori keta pnuh brg... ngeee...

salam...


halimah ismail mngetuk jam 2.42 ptg, kolej kediamn tercinta "a2-3"... last call... bye...

No comments: