Saturday, November 20, 2010

harga sebuah pengalaman.....

salam....

pertamanya aku ingin sekali mngungkapkan salam aidiladha yang sudah masuk hari keempat... ALHAMDULILLAH... segala perjalanan untuk sambutan AIDILADHA telah selamat dirayakan oleh seluruh umat islam di seluruh dunia... baik di MALAYSIA, MEKAH, PAKISTAN, INDONESIA dan banyak lagi tempat2 yang mempunyai umat Islam.... mudah2an ALLAH memberi kekuatan yang y sama untuk kita meneruskan sambutan ini dimasa akan dtg... juga x dilupakan buat tetamu rumah ALLAH di Tanah Haram..... teruskan ibadah kalian hingga ke akhirnya.. mudah2an ibadah kita diterima disisinya....

dan pastinya... semua ini merupakan suatu perkara atau pngalaman baru y dihadapi oleh setiap insan di dunia ini... dan tajuk di atas itu telah memberi aku kekuatan untuk mnghargai setiap usaha manusia di muka bumi ini y beribadah @ bjuang atas nama ALLAH.... setiap hari y mndtg adalah suatu perkara baru dan tidak mampu kita duga... dan ia juga menjadi pngalaman baru buat kita....dan pngalamn itulah y bharga buat kita, aku dan semua.....

aku juga sgt mnghargai pngalaman y ku perolehi semasa brtugas sbg sukarelawan ni... biarpun ada rasa letih, malas... ku gagahkan jua kakiku... knapa??? sebab aku sgt2 ingin mbantu mberi y tbaik buat atlet2 o.k.u ini.. meskipun mereka kurg sempurna... tp buatku mereka juga manusia sama seprti kita... mahu blari spt kita, mahu bmain spt kita dan mkn mcm kita.. aku mahu mberi bantuan tbaik y aku ada buat mereka... soal elaun bkn y utama... itu y aku sematkn dr awal lg... mdah2an aku akan sntiasa diberi kekuatan untk mbantu mereka y sgt2 merlukan ini.. dan aku bsyukur padamu Ya ALLAH... kau memberikan ksempurnaan anggota buatku... mdah2an dpt kugunakan utk mbantu di jln-mu... AMIN....


salam....
halimah ismail mngetuk jam 2.51 pagi, rumah tercinta....

No comments: