Wednesday, October 20, 2010

kuatkan dirimu... teguhkan pndirian....

salam....

aku x mampu mngungkap semua perasaan y ada dlm diri,
aku x kuat brdepan dgn hakikat,
aku x mampu mlawan segala dugaan seorang diri,
lalu bagaimana ini mampu meneguhkan pendirianku????


aku x tau.... aku x pasti... bnar kah aku tlah mjadi seorg gadis y tabah... bila aku bdepan dgn masalah.. apa ya ku lakukan???? aku nak jd seteguh siti khadijah, aku nak jd setabah siti hajar, aku nak jd seperti maryam.... tp bila ada masalah.... aku kerap putus asa... mnangisi penyesalan... knape halimah??? silap caraku ini... Kembali pada ALLAH... kembali pd pmberi ujian ini, kembali pada si pencipta jln pnyelesaian itu... dia mngetahui akan takdir utk mu... KUATKAN dirimu.... TEGUHKAN pndirianmu.... go HALIMAH...

aku mampu lakukan....

halimah ismail mngetuk jam 12.36 p.m., uitm kbm....

No comments: