Thursday, October 23, 2008

seronok ke dapat d.L???

di time2 dkat nak final aku ada terpikir gak.... apa korang rasa bila dapat d.L hasil usaha korang selama ni... adakah ia bererti korang ni dah pandai atau adakah korang rasa dapat d.L ni y mbezakn korang ngan bdak lain (kira mcm dpt pangkat datukla) aku pon pernah gak dpt d.L tapi bg aku tu bkn y first... sbb aku tau ilmu tu y penting y aku nk guna sampai akhir hayat aku... itu prinsip pertam pada pandangan aku... tapi bila sampai kt uitm lain plak citernya... dapat d.L tu ibarat satu contest dan aku mesti brsaing utk dpt anugerah tu ngan member dlm kelas... jadi aku sebenarnya nak ilmu ke nak title???.... bila aku pikir balik agaknya niat aku ni dah terpesong kut... tu pasal aku ngapal lambat nangkap... niat dah salah la ni... jadi aku pn amik kesempatan ni nak betulkan niat belajar aku sbgi ibadah dan bukn nak d.L


so All The best to all my friend...... semoga dapat menjawab test ngan baik.... termasuk aku sendri.....

halimah mengetuk jam 5.38 petang uitm.....

No comments: