Tuesday, October 21, 2008

ape korang nak buat?

hmm.... tngah duduk melepak lepas abis jawab test economy, aku terfikir..... ape korang nak buat kalau korang punya brg dicuri oleh makhluk Allah yang x dikenali.... adakah korang akn marah kt pencuri tu? atau korang akn senyum dan redha dengan apa yang berlaku atau korang nak suspect sesape..... aku ni....kalau nak ikutkan mmg marah y amat sgt... tp nk wat cemana benda dh jadik.... so, aku cuma doakn si pencuri tu dilembutkan hati agar x mncuri lg..... kalu nak marah pn x guna dh memang tabiat dia... jd kita kena bg galakkan kt dia & salah satu caranya dgn wt camni..... walaupn aku rase mcm nak terbalik dunia aku tp aku rase untung jugak.. at least doa aku makbul sbb aku teraniaya so... boleh lah aku doa supaya lulus exam ke... dapat murah rezeki ke..... bla....bla...bla...

oklah aku rase korg pn bleh nilai sndiri tndakan kita baik atau buruk..
chowlu....

halimah mengetuk jam 4.17petang uitm....

No comments: