Thursday, October 16, 2008

bacalahhh sahabatku.....


hmmmm... buku ini aku jumpe time tngah mcari buku2 ntuk dibaca time kt umah.... sronok gak baca... library uitm ni mmg bagusla.... buku citer y pnuh motivasi mmg sedap dibaca.... buku ni ditulis oleh mohd zawawi yusoh dan siti hasnah hamzah.... keluaran PTS Millenia.... ia mngisahkan konflik bdk y malas semayang dan dgn kwan die y rajin semayang... so si member y alim ni pon cari idea cemana nak kiaskan solat tu ngn aktiviti idup bdk y malas ni... Alhamdulillah bdk ni pn dpt lah hidayah nk teruskan amalan y wajib ni.... buku ni leh jd peringatan kat aku sbb kadang2 aku pn x tfikir rasional Allah jadikan solat ni ibadah wajib... aku pn nak brusaha lbih kuat supaya aku boleh mjadi hambanya y tpilih... moga2 Allah makbulkan harapan aku... amin
halimah mengetuk jam11.10 pagi uitm.....

No comments: