Thursday, February 21, 2013

mula semula...

salam alaikum..

aduish, setelah sekian lama ku tinggalkan laman burukku.. aku kembali mnjenguk2.. aku terfikir sama ada aku masih ingin mengetuk sesuatu di lamannya.. atau ku hapuskan saja laman ini??? hermm, agak lama kufikir2.. ada baiknya aku cuba kemaskan apa2 y patut buat lamanku y sudah hampir 1 tahun ku tnggalkan..

nmpaknye nilai istiqamah ku ini, memang macam rollercoaster la... kejap naik, kejap turun.. tapi ada kmungkinan juga, ia disebabkn aku sndri mmpunyai kelapangan y kuhabiskan dgn perkara lain.. campur tolak darab bahagi sekalilah dgn bnda y berfaedah dan yang x berfaedah... ehehehe...

kalau ikut asalnya, perjalanan hidup y ingin kucoret adalah lebih kpada pngalaman sbg pelajar, tp mmndgkan tugas sbg pelajarku sudah sampai ke tahap sarjana.. jd hidupku sudah lebih berkisar pada, keluarga, diri dan sekeliling.. tidak lagi di alam kampus semata... rasa sedih pon ada, terkilan pon ada.. yelah, sebab x sempat nak coret bnyk2 pada laman ini.. walaubagaimanapun itu bukan satu perkara pntng untuk aku sesalkan..

diharapkan, ketukan ku pada keyboard akan menjadi lebih banyak dan lamanku akan lebih segar semula.. kita mula semula, ok?? alamak dah pukul 5.30 lebih la!! aku skrg da ada tugas baru, sebagai penjemput dan penghantar budak-budak.. sape lagi? adik2 aku la.. ok, nanti lain masa aku sambung coretan y ada...

halimah ismail mengetuk jam 5.41 petang, rumahku syurgaku

No comments: