Thursday, June 10, 2010

hari klahiran y bakal mjelang....

salam....
ye, hari lahirku bakal kurang dr 24 jam dr waktu aku sdg mnaip ketika ni.... aku mrasa bsyukur ALLAH mgurniakn pdku umur y pnjng, akal y sihat, dan rezeki yang insya-Allah dimurahkan.... aku mlalui setiap hari dgn plbagai dugaan, cabaran & ujian y kdg2 mmbuat aku jd matang, kdg wat xnak matang dsb... btapa hebatnya kuasa ALLAh y mmberi aku plbagai kurniaan tp aku ni je y x bringat..... ASTAGHFIRULLAH.... mana aku letak mata, hati ni??? hmm apepon slamat ulangtahun ya halimah binti ismail, hamba ALLAH, anak kpd en ismail & pn tijah, pelajar UiTM, sahabat y sudi mndengar rintihan sahabatnya srta, umat islam y tinggal di bumi Malaysia setelah lahir pada tanggal 11 JUN 1989

halimah ismail menegetuk jam 4.10 petang, myworkspace

No comments: